WWOHO

Som ni ser så har jag äntligen fixat en någorlunda bra header, eller okej det var Sebastian som gjorde den inte jag.. haha. Men det känns jävligt skönt äntligen att ha en! :D Fick veta av mamma idag att jag har tid hos tandläkaren på Fredag klockan nio. Hade ju egentligen tänkt att åka hem till Vännäs imorgonbitti men det känns lite onödigt med tanke på att jag måste åka tillbaka till Åsele igen redan på kvällen, eftersom tandläkarbesöket är så pass tidigt på Fredag morgon. Så jag ska ta och ringa mina lärare imorgon och höra ifall det är okej att jag stannar hemma :)

Nu ska jag och älskling gå och sova. Det är en ny dag imorgon! Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: meeriah

Jag ha också sovit dåligt inatt!

händer annars idag då?

2010-10-07 @ 14:52:23
URL: http://meeriah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback