JAG GILLAR INTE SÖNDAGAR

Då var helgen över.. suck! Tråkigt:( Menmen. Inget att göra åt saken. Helgen har spenderats till att umgås med baby som kom hem i Fredags, har varit jätte mysigt! Frida och Victor var förbi igår en sväng och sa hej, det var riktigt trevligt. Fick även lite hjälp av Frida med bloggen så nu börjar den se lite okej ut iallafall :p

Åh tror ni jag blev lite less eller?! Jag och Sebastian hade suttit i flera timmar med en header på photoshop idag som vi höll på. Och den var typ nästan klart, vi skulle bara lägga till nån grej till.. men så DÖR DATORN, och vi hade inte sparat det??!! Tror ni jag fick lite panik eller? och ja.. de var inget att göra åt saken, jävla skitdator asså! Allt hade försvunnit. Så nu måste vi göra en helt ny.. aja. Ikväll blir det Ensam mamma söker klockan åtta sen såg jag att På smällen började efteråt klockan nio på 3an, kanske ser den också om det inte finns något bättre på tv. Skola imorgon usch, inte peppad!! Vill soooooova..vill ha Fredaagggg:((









Kommentarer
Postat av: Frida

tänk på att headern ska va 800pixlar bred :) då passar den in i designen.

2010-10-03 @ 22:07:42
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback