I'VE SLEPT BADLY THE LAST FEW NIGHTS

Gud vad jag har haft svårt att somna dom senaste nätterna, riktigt segt har det varit! Då jag har lagt mig i sängen för att sova så har jag bara legat och vridit och vänt på mig.. Jag brukar vanligtvis inte ha svårt för att somna, så jag fattar inte varför det blivit så nu?! Och när jag väl lyckas somna så vaknar jag med jämna mellanrum, kollar på klockan, somnar om, vaknar, kollar på klockan och så håller det på hela natten. Det är så jobbigt, natten känns som en evighet. Inatt somnade jag inte förens halv 3.. och jag skulle kliva upp 07.00 så jag var väl inte direkt den piggaste imorse.

Jag förstår inte varför det plötsligt blivit så? Men så gjorde jag den här "spåkulan" på facebook, haha. Nog för att den bara en en plojgrej men när jag gjorde den så fick jag svaret;


Haha, ändå lite weird att jag fick ett sånt svar nu när jag har sovit jättedåligt, och jag har inte fattat varför! Så får jag det svart på vitt sådär.. haha:p Det ännu mer komiska är att vårat sovrum ser förjävligt ut. Kläder och saker överallt! Tänk om de är det som gör att jag sover så dåligt?  Så idag blir det en städardag, så får vi se sen om jag sover bättre inatt! ;) *håll tummarna*, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback