TRÖTT

Damn vad jag är trött idag! Var upp på skolan imorse och hade mina två redovisningar, det gick bara bra! Sen gick jag hem och det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i sängen, kollade lite på tv men somnade ganska snabbt. Sen har jag sovit fram tills nu! Men känner mig fortfarande astrött. Skulle lätt kunna lägga mig och sova lite till men vet inte om det är så smart, då lär jag väl inte somna ikväll.

Ikväll börjar Alex Schulmans tvprogram Veckans kanin :D Haha, av det lilla jag har sett på reklamen så tror jag att det kan vara rätt så roligt program! Ska lätt se det iallafall och se om det är något att fortsätta se! Börjar förövrigt klockan 22.00. Ni som inte sett reklamen eller inte har nån aning om vad det är ↓

"Alex Schulman och vår samvetslösa panel väljer ut fyra kända svenskar som anses ha betett sig ovanligt klandervärt under veckan som gått. Efter hetsiga paneldiskussioner får publiken fälla avgörandet. Den kandidat som stått för det grövsta övertrampet kommer att förföljas av vår jättekanin var han eller hon än går under följande vecka."



Haha, juste!! Klockan 21.00 är det också Lyxfällan och det är inget program som jag vanligtvis brukar kolla på, men idag måste jag se det! :p Kommer vara världens mest blåsta brud med i det ikväll, Vanita heter hon. Är även med i Bartenderskolan som går på 3an (som förövrigt är ett skitprogram). Iaf, jag kan bara inte låta bli att skratta åt henne. Så pinsam brud. Ska ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är du o sebbe i vännäs i helgen eller är du i åsele?

2010-10-23 @ 00:08:38
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback