I'M SUCH A TV NERD

Halloj! Nu är jag back in vännäs, vilket inte är sådär jättekul men jag har ju skola så jag har inte så mycket att välja på. Idag ska jag fortsätta plugga på samhällsprovet jag har imorgon, är så nervös och jag vill verkligen sätta det! Håll tummarna för mig! Förövrigt så kommer jag vara bänkad framför tv'n ikväll :P Eftersom det är så jäkla många bra program som går. Bl.a. Biggest loser, Top model, Biggest loser Sverige, Kvinnor hemliga liv och Lite sällskap :)

Det är faktiskt nånting som är rätt så najs med hösten, att massa bra program börjar sändas då. Woho! Jag har hittat något positivt med hösten! haha:d Jag är inget stort fan av denna årstid om ni har missat det. Brrr, håller fan redan på att frysa ihjäl när jag är ute.. hur fan ska jag palla vintern??? :o haha.. Och det har ju varit massa snack om att det här kommer bli den kallaste vintern på tusen år typ!!? Tror jag får ta och skaffa mig lite underhudsfett om jag ska överleva i vinter :P haha ne men typ.

Innan jag går bara; imorse när jag satt på bussen så var himlen jättefin! Synd bara att min mobilkamera inte är den bästa, plus att jag fotade genom fönstret. Men jag lägger upp den ändå:) Det var mycket finare IRL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback