FLYTT?

Det finns inget bättre än att få vara ledig och veta att man ba kan slappa hela dagen! Fast jag har inte hunnit slappa så mycket hittils iofs.. Varit duktig och gått upp till skolan tidigare idag och hämtat några papper som jag behövde, sen snackade jag med lärare osv om det fanns någon möjlighet att jag kan läsa lite på distans. Jag och Sebastian kanske blir framtida lyckselebor om allt går som det ska, därav varför jag delvis vill plugga på distans. Så min lärare skulle fixa en tid hos rektor och syo och allt var det nu är, så ska vi träffas och se om vi kommer fram till någon lösning.

Jag är så äckligt less på den här lägenheten, hade ändå varit galet najs med ny lägenhet! Fast det kommer kännas jävligt ovant att inte bo i Vännäs längre, har ju bott här i fyra år nu! Asså FYRA ÅR, helt galet :o Känns inte som att det vore så länge. Ne men det blir säkert bra att bo i lycksele, har ju storasyster där så :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jessica . Du har ju allt en riktigt fin & gullig & vacker syster ju :)

2010-10-14 @ 18:55:33
Postat av: jessica

ah jag vet:) finaste storasystern i hela världen!

2010-10-14 @ 19:23:44
URL: http://iamawesomee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

aaw tack lilla gumman, du är för söt! love you :)

2010-10-18 @ 21:31:23
Postat av: jessica

:) love you too!

2010-10-18 @ 21:34:12
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback