INTE PIGG

Idag har jag inte varit pigg alltså. Var upp till skolan imorse, såg Kingdom of heaven på historian.. Den filmen är ju typ vidrig och sämst. Mådde piss och var skit trött så jag halvslumrade till. Sen skulle jag ha arbetssätt&lärande men jag kände mig verkligen inte pigg så jag förklarade för min lärare och fick lov att gå hem och vila. Och det gjorde jag kan jag lova! Hann inte mer än att komma innanför dörren så slängde jag mig i sängen och slocknade på en gång. Vaknade NU, jag har alltså sovit sen klockan 10 fram tills nu och jag kan då säga att det behövdes! Känner mig mycket piggare för tillfälligt, bara hoppas det håller i sig.

Vill inteeee bli sjuk, nog för att jag typ redan är det.. men gör mig inte mer sjuk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback