LEDIG

Vaknade imorse och var dyngtrött, kände bara SUCK,skola:(!!! Låg och vred mig och försökte piggna till men så fick jag ett sms av Simon där han skrev att vi inte hade någon skola idag eftersom det är puffdag idag, ringde min lärare och frågade, och rätt som det var så var vi lediga idag! Blev då inte missnöjd då jag kunde fortsätta ligga under det varma täcket och veta att jag inte behövde kliva upp :p Låg och slökollade lite på Vakna med the voice sen somnade jag om, och fyfan vad skönt det var att få somna om! Vaknade för typ 30minuter sen av att baby ringde mig:) Utvilad och pigg!

Nu ska jag ta på mig nå kläder och kanske göra mig en varm kopp blåbärs te? Då kanske min onda hals blir glad.. förhoppningsvis?:s Jag hoppas inte jag håller på att bli sjuk bara!

Haha, så typiskt min dåliga humor..

Kommentarer
Postat av: Frida

Eller hur, ingenting typ :D wiiie.

2010-10-11 @ 14:29:10
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

vafan är puffdag?!

köp ingefära pronto! då slipper du bli sjuk.

2010-10-11 @ 19:01:40
Postat av: jessica

haha att det är ett fult namn, fattar inte varför det heter puffdag. Men det är iaf typ att man han kompledigt för att man varit i skolan på helgen eller haft öppet hus eller något.



Ja, ingerfära får det bli! tack för tipset.

2010-10-11 @ 22:44:53
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback