GET USED TO IT

Just varit och handlat lite och lämnat babe på bussen mot Åsele:( Det suger lite.. rätt så mycket faktiskt om jag ska vara ärlig. Usch, tycker det är lika jobbigt varje gång :p Men jag vet ju att vi ses snart igen! Helgen har iallafall varit jätte mysig och alldeles underbar :) Synd bara att helgerna alltid går så fort..

I Lördags var vi i stan och hälsade på Marina och Emil som flyttat till en lägenhet där :) Det var trevligt, lika roligt varje gång att träffa marina! Min BPG-homie! haha, fan vad kul vi haft tillsammans. Mjaa, vad annars.. har prov i veckan vilket känns åt helvete, måste ta reda på allt och börja plugga. Sen klockan åtta blir det Ensam mamma söker med pringles&trocadero! Saknas bara min baby för att allt skulle vara perfekt.. Jag älskar dig Sebastian <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback