MARABOU LANSERAR SIN FÖRSTA VITA CHOKLADKAKA

ÅH:D Här om dagen såg jag att det snart kommer att komma en ny smak på marabou chockladkakor, vit choklad! Och hur gott är inte vit choklad?? Jag har iaf höga förväntningar på den, bara vänta tills vecka 42 och köpa den dirr då den kommer ut i affärerna och se om det var nå god. Jag hoppas verkligen att den är god, börjar bli less på dom andra som finns:p

 

"Vit choklad har länge delat in befolkningen i två läger; för eller emot. Efter hårt tryck från konsumenterna både på nätet och hos vår konsumenttjänst har vi på Marabou nu bestämt oss för att möta efterfrågan och ta fram vår allra första chokladkaka av vit choklad. Vi hoppas att ni tycker om denna lena vita choklad med en hint av vaniljsmak. Marabou Vintervit kommer ut i Sverige med start v 42."

Jag tror fan att det kan vara god, vad tror du? :D




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag tror lätt att den är asgod :D Ska lätt köpas när den kommer ut ! :) Love you <3

2010-10-12 @ 06:36:15
Postat av: jessica

ahhh tror jag med! :D tagga woooh

2010-10-12 @ 15:18:10
URL: http://iamawesomee.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

den är asgooood! <3 älska

2010-10-12 @ 18:58:47
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

yees! gjorde nåt på nån sida haha där dom 1000 första eller nåt sånt fick hem en gratis (a) trodde inte den skulle komma men åjo. underbar, längtar till den kommer ut så jag får äta en till :D:D:D

2010-10-12 @ 23:06:02
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback