I'M SO TIRED

Bläää, är sjukt seg idag. Jag som hade tänkt vara duktig och städa och grejja tidigare idag. Men jag har inte ens börjat, bara legat i sängen och slökollat på tv mestadels av dagen och segat framför datorn lite. Har inte ens fått i mig nån middag än, måste gå och handla först. Känner verkligen inte peppen på att gå ut i kylan. Fryser bara här inne! Usch vad allt kändes jobbigt. Beror nog på att jag sovit lite. Skulle vilja krypa ner under täcket och bara sova tills det blir imorgon. Men då sover jag ju så jävla dåligt så det gick ju inte. Aja, på med mjukisbrallorna, mot ica! SUCK.


Kommentarer
Postat av: malin

hej vännen nu har jag haft mer tid att läsa din blogg va fin designe du har & vi skulle ha premilinär bokat in en tid i studion så de blir av :)

2010-10-28 @ 20:12:29
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback