HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

Back in Vännäs! Tog 07.00 bussen imorse från Åsele, var riktigt trött så jag lyckades sova hela vägen tills vi kom fram.. det var skönt! Mja, nu sitter jag här och gör ingenting alls. Funderar på om jag kanske ska gå och handla, eller jag måste gå och handla rättaresagt.. har typ ingenting hemma. Men usch vad jobbigt det kändes att måsta gå ut! Menmen, har inte så mycket att välja på.. måste ju ha mat! Får helt enkelt klä på mig och traska iväg till affären.



Tonight at tv:

Biggest loser
Top model
Lite sällskap

Kommentarer
Postat av: Frida

Och säsongstart för SVENSKA HOLLYWOODFRUAR! Montazami <3

2010-10-25 @ 17:31:37
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback