DENTIST

Klar hos tandläkaren! Och det gick faktiskt jätte bra, var ju nervös helt i onödan. Men det där är så typsikt mig, att alltid förbereda sig på det värsta och göra mig själv värsta nojjig och nervös. Men ja, hur som helst så gick det kanon! Det var bara en koll, och det såg bra ut.  Hittade även en 20lapp på vägen utanför tandläkaren då jag kom dit, blev värsta glad haha.. men jag behöver alla pengar jag kan få! ;9



Anyway, nu sitter jag på lärcenter med mamma som sitter och arbetar för fulla muggar. Har tjuvlånat mig en dator här så jag kunde uppdatera lite:) Snart så ska vi gå och käka lunch tillsammans (därför jag ens kom hit:p), vi ska på Kronan och se om dom har något gott att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: jennifer

gillar din blogg <3

2010-10-08 @ 12:49:18
URL: http://j_nnifer_.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja det var gott och kul att luncha med dig : )

2010-10-09 @ 20:59:20
Postat av: jessica

ja :) det tycker jag! Riktigt trevligt :) puss mamma!

2010-10-10 @ 19:33:26
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback