TYDLIGEN LEDIGA EN DAG TILL?

Hej hej, hemst mycket hej! Imorse då jag vaknade började jag göra mig iordning för skolan, men så ringer min lärare och säger att vi är lediga en extra dag till. SUCK, då hade jag klivit upp helt i onödan så jag gick och la mig på en gång efter vi hade snackat, sov fram till tolv ungefär, så vaknade inte för allt så länge sen.

Kanske drar till Lycksele idag, hälsa på Jennifer&Ulf. Sebastian är där också så det blir ju perfect! Ska bara först höra med Jennifer så det är okej att jag kommer. I hope so :) Så jag slipper vara själv här! Kanske vi kan passa på att dra och kolla på nån lägenhet när vi lix är där. Har hittat tre stycken än så länge som vi skulle vilja kika på! waahh, va spännande och kul med ny lägenhet! :D Ne nu ska jag hoppa in i duschen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback