VILKEN HELG!

I fredags satte jag mig på bussen till Övik för att möta upp Emelie, min barndomsvän som jag inte har träffat på två år. Kändes inte alls som att det var två år sen när jag kom fram, det var precis som att vi setts för bara någon vecka sen. Vi hade bokat rum på hotell Elite plaza för hela helgen och det var verkligen superfina rum där!
 
Så där var vi och gjorde Övik osäkert! Vi var på stan och shoppade, fyndade massa fina smycken på Ur&Penn då det var 20kr för alla smycken, tror ni jag blev lite extas när jag kom in och såg allt fint för sån billig peng! Så nu har man utökat med fler smycken på mitt smyckesträd som står så fint i mitt sovrum :) Sen innehöll helgen också såklart en hel del god mat, tvådagars utgång och en massa massa skratt! En riktig tjejhelg. En välbehövd sådan!
 
Nu inväntar jag att Söder om folkungagatan ska börja på 5an och efter det ska jag dejta kudden så jag tar mig upp imorgon. Klockan ringer 05.00 imorgon, ny vecka och dags för jobb!
 
I lördags på hotellrummet innan vi gick till Olles!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback