KANSKE MAN SKULLE HA TAGIT TAG I BLOGGEN IGEN

Ja. Ett försök kan man ju göra iallafall. Kommer väl inte bli så att jag uppdaterar varje dag, men nått inlägg i veckan iallafall :) I will give it a try! För just nu har bloggen varit väldigt död känner jag. Och nu när jag har flyttat hem till norrland och börjat leva igen så tänkte jag dela med mig lite av det som händer i mitt liv, för den som är intresserad.
 
Jag flyttade från Sala hem till Åsele igen i mitten/slutet på januari nångång, så jag har bott här i ungefär en månad nu och jag har aldrig mått så bra! Att genomföra denna flytt var nog det bästa som kunde hända. Jag bor i en egen lägenhet som jag älskar, kunde inte ha bott bättre! Min familj har hjälpt mig med nya möbler så jag har kunnat kasta ut allt gammalt, ska man lix börja om på nytt så tyckte de att ut med det gamla, in med det nya! Så mina möbler i mörkt träslag är borta med vinden och istället har jag vita fina ljusa möbler. Allt känns bara så mycket mer positivt idag än vad det gjorde för några månader sen. Jag känner mig gladare som människa och jag trivs med min närvaro på ett sätt som jag inte gjort på länge.
 
Det här är verkligen början på något nytt. Och jag är så redo för framtiden och vad som komma skall!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yes, here we go!!!

Svar: :) :)
Jessica

2014-03-02 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback