TRUST YOUR GUT

Hur bra som helst har denna helg varit. Är lite mosad i hjärnan av alla tankar och funderingar
som snurrar runt men det är väl sånt som hör till i guess. Ni förstår förmodligen inte alls vad jag
snackar om, men det behöver ni inte heller:) Jag får bara ta det som det kommer helt enkelt! Spännande.
 
Annars då. Ligger och kollar på The bachelorette och dricker min älskade troccadero, är det nånting jag inte kan leva utan så är det tammetusan troccadero. Bästa som finns typ! Ny jobbvecka imorgon, inte alls taggad men skönt nog så går vi halvdag på onsdag eftersom det är valborg och ledig på torsdag så förhoppningsvis kommer denna vecka gå rätt så fort. Vill ha helg igen! Redan börjat smida planer för vad man ska hitta på för skoj :)
 
Well well. Nu ska jag äta världens godaste kycklingsallad. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa för det ska jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback