12 FRÅGOR

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

- ”Shit är klockan bara 8?!" Sen tänkte jag "fan vad duktig jag är som kliver upp 8!" :P

 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
- Nope. Inte hunnit så långt ännu.

 

Vilket humör är du på?
- Jag har ungefär världens största godisskål framför mig och mys-sockarna på! Kan det vara annat än bra då? :D

 

Vad har du på dig just nu?

- Mjukisbyxor och min fina stickade gula tröja från monkeystore. Och såklart mys-sockarna!

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Min och Sebastians chickenrace! Dör lite när jag tänker på hur gott det är!



Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Glass, köttsoppa och ett kuvär ^^

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet idag?

- Haha, guess? Facebook...

 

Vad ska du göra ikväll?

Ikväll ska jag mysa med min fina sambo. Äta godis och se på Miljonjakten och Partaj bl.a.

 

Vilken låt lyssnar du på idag?

-Somebody that I used to know med Gotye. Älskar den låten!

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Med tanke på att klockan bara är 10 än så länge så gissar jag nog på att jag fortfarande låg och sov.

 

När fotade du något senast, och vad?

Lite mindre än en vecka sen. Jag skulle ta en bild på Sebastian till hans CV.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nä, det gör vi nog inte då :)

Ja, Askersund är inte så kul annat än på sommaren :P Har ni fått tag i nåt jobb i Askersund då? :)

2012-03-20 @ 13:37:29
URL: http://mandiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback