YEY, IT'S HERE!

Jag är så lycklig! Vet ni vad jag precis fick veta? Min dator har kommit! Min fina älskade dator :D Som dessutom är hel och fungerande nu. Ska bli otroligt skönt att äntligen få tillbaka den. Dock ligger den i Åsele så jag får lov att vänta tills på söndag innan jag har den i egna händer. Då ska jag sätta på min nya skin som jag fick i födelsedagspresent också!

Åhh det känns så bra att den är fixad och klar! Nu är det bara att hålla tummarna på att allting som låg på datorn fortfarande ligger kvar. Har någonting försvunnit på den vet jag ju nån som kommer bli pretty sad..
så det hoppas jag verkligen att vi kan undvika :P Välkommen hem dator!


peace!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fan va nice :D

2012-01-26 @ 17:31:18
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

åh, vad skönt. måste känts knäppt utan den, det hade jag gjort^^

2012-01-30 @ 16:12:52
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback