LOVE THE LIFE YOU LIVE, LIVE THE LIFE YOU LOVE

Godkväll. Tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg om vad som hänt de senaste dagarna. I lördags hade vi fest och jäklar så kul vi hade! Kom riktigt mycket folk! Förfestade hemma hos Milla sen gick vi ut på Statt hela gänget. Haha, när vi kom dit och skulle betala in oss så säger vakten till mig "Jag tror du ska gå ett varv runt stan innan du kommer in här", så jag och Milla vände på klackarna och började vandra runt stan. När vi väl kommer tillbaka så går jag fram till vakten och påpekar stolt för honom "Nu har jag gått runt stan :D", till svar får jag "Tror nog du måste ta en sväng till"..... haha. Då tyckte jag "meeeen va, jag har ju redan gått en sväng.. är du allvarlig?" Så frågade han om jag verkligen klarade av att gå in och då sa jag att det är självklart jag gör det! Så jag fick tillslut komma in :P Lite kul ändå. Och jag tackar den vakten att han bad mig gå en sväng runt stan för jag piggnade till somfan av det! :)
 
Hur som helst. Väl inne på krogen dansade vi och hade skit skoj. På söndagen blev det en riktigt bakisdag, gjorde inget annat än att ligga i sängen och kolla på serier typ. Mådde piss. I tisdags var jag också på soc och hade mitt första möte, blev beviljad pengar så det känns awesome! Nu väntar jag bara på att ett brev ska dimpa ner i brevlådan för mer information. Ska bli spännande att se hur mycket jag får!
 
Igår drog jag och Robban hem till Kim och spelade guitar hero, rökte vattenpipa och drack lite groggar som Kim bjöd på. Det var riktigt trevligt :) Och imorse när jag loggade in på min hotmail såg jag ett mail angående en lägenhet som jag och Anna sökt, och i mailet stod det att vi hade fått den!! :D Ringde Anna i ren lycka och skrek att vi hade fått lägenhet! Så vi tog en promenad ner till Sala bostäder för att skriva på hyreskontraktet. Vi får flytta in den första november, taggar!
 
Hm vad mer. Ja juste. Imorgon åker jag, Milla, Anna och Jenny till Avesta för att hälsa på Camilla. Där blir det middag, tjejfest och sen utgång på krogen! Tror vi skulle bli kring tio tjejer, kan bli riktigt skoj! Och alltid kul att få träffa nytt folk med :) Så jag är verkligen supertaggad! Jag är taggad på allt, jag är taggad på livet! Allt känns så bra just nu :D
 

Kommentarer
Postat av: Robban

Det var just kul igår alltså! :D Det måste göras om!!

Tagga livet! Det finns inget bättre än att leva! :)

2012-08-10 @ 03:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback