NER PÅ STAN

Snart ska jag ta en promenad ner på stan tvärt. Ska träffa upp Jennifer och gå på Lindex, se om jag hittar lite nya underkläder och kanske något annat kul. Måste även förbi Apoteket och köpa hem nezeril och bafucin till Sebastian ♥ Usch, tycker så synd om han. Är väl bara en tidsfråga tills att jag åker på det också, och jag kan inte bli sjuk nu! Jag MÅSTE vara frisk på lördag, så är det bara. Då är det nämligen "50"års kalas i Umeå för Jennifer&Emma som båda fyller 25 år på samma dag :D Kommer bli skoj! Så jäklar Sebastian om du smittar mig tills dess :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad du menar! jag har precis bloggat om samma sak, min kille är as sjuk! så jag kommer la med bli liggandes snart :-/

2011-09-21 @ 16:22:09
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback