MÖSSA HERE I COME

Mitt hår. Jag måste verkligen göra något åt mitt hår snart. Tanken var ju att Jennifer skulle klippa och färga mig innan hon drog utomlands, men så blev jag så osäker då mitt hår hade blivit så långt och fint (tyckte jag då). Mitt hår växer jättesakta så därför drog jag mig lite för att klippa det då det änligen fått lite längd.

Men jag kände nästan direkt då Jennifer hade dragit att "fan, varför klippte jag mig inte??!". Det går ju fasiken inte göra nånting med håret längre, det bara hänger. Jättetråkigt. Så nu har jag bestämt för mig att klippa av det lite, dock kunde inte Jennifer i helgen så jag får lov att vänta lite till.

Fram tills dess åker mössan på! Japp. Ni hörde rätt. Nu går jag in i en mössperiod tills att mitt hår ser okej ut igen. Vet att det inte är bra för håret, men jag ser inte klok ut så det skiter jag i. Mössa here i come! ^___^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback