MUNSÅR OCH MUFFINS

Aj. Jag tror jag håller på att få munsår :( Imorse när jag skulle ta en tugga av min chokladmuffins så kände jag
typ hur det sprack i mungipan. Och nu gör det jätteont. Usch jag hatar att ha munsår, så typiskt såhär under
vintertid. För övrigt så var muffinsarna typ hundra gånger godare nu när det gått nån dag än vad dom
var när dom precis var nygjorda. Fysjutton så goda dom blev!! Riktigt stolt över mig själv :D haha.

Skulle egentligen åka till Åsele ikväll eftersom jag har tid hos tandläkaren imorgon, men tror jag gör
så att jag tar bussen imorgonbitti istället. Mja, så får det bli. Då ska jag ta med mig en muffins som
jag kan bjuda mamma på :) Hoppas hon tycker dom är lika goda som jag tycker!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Nu ikväll blire desperate housewives för min del :D själv? :)

2011-11-29 @ 20:12:35
URL: http://starringkarolin.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

fin :D hur har din dag varit?:D kram

2011-11-30 @ 23:58:14
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback