TREVLIG GÅRDAG, NU BLIR DET CHICKENRACE

Blev ingen uppdatering igår, hade tänkt skriva något från mobilen efter bion men orkade inte :P Kom hem till Lycksele runt ett på natten och kände mig riktigt trött! Somnade i soffan nästan på en gång och blev väckt klockan fyra av Sebastian som hade suttit vid datorn sen jag somnade :p den lilla datanörden!

Gårdagen i Umeå var iallafall hur trevlig som helst! Åt riktigt god mat på Allstar, och bion var bra! Riktigt fredagsmys må jag säga :) Anyway, nu ska vi göra käk! Jag var sugen på pyttipanna med ägg men Sebastian har blivit torsk på chickenrace sen pappa bjöd oss på det, så det fick bli chickenrace då han var så himla sugen på det :P Men det är ju faktiskt ritkigt gott, så det funkar det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback