SORRY MEN JAG ÄR TRÖTT

Ursäktar för den dåliga uppdateringen. Har ju börjat jobba nu på dagarna, förut låg jag ju bara hemma hela dagarna och hade tid att blogga. Och när jag kommer hem från jobbet är jag så jäkla trött att jag orkat inte ens sätta mig vid datorn :P Men nu kände jag att jag var tvungen! Haft lite dåligt samvete över att det är fyra dagar sen sist jag skrev något. Men så kan de va ibland!

Våra kanaler har fuckat upp, bara typ 4an och 6an som funkar.. blir tokig på det! Ringde tvbolaget eller vafan det är och frågade vad som hänt, de skulle fixa till det men kanalerna skulle inte komma tillbaka med en gång utan kunde ta någon dag. Suck! Vill ha tillbaka kanalerna nu! Missar ju en massa som går på tv som jag ska se :o gah!

Kommentarer
Postat av: Unni

SV: men ser du inte att höfterna sticker ut 3 cm utanför byxkanten? :P kanske bara jag som hänger upp mig på det för att det är jag, men det är jätte tydligt i mina ögon :/

2011-05-26 @ 16:28:44
URL: http://prettypatties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback