SNYGG TATUERING OCH ÖRONPROBLEM

Nu ska jag göra mig redo för sängen, ska ju upp och jobba imorgon! Sebastians tatuering blev grymt bra, han blev jättenöjd och det förstår jag. Galet snygg! Lägger väl upp en bild sen då den har läkt och så :)

Igår på thaiboxningen fick Sebastian en smäll över örat och då han kom hem hade han typ lock för örat osv, massa knas. Och idag hade det inte gått över så vi drog till akuten för att kolla vad det var, där konstaterade dom att han hade spräckt trumhinnan. Den stackaren! Så han fick några örondroppar och ska på en remiss till umeå hos öronläkaren om två veckor och se om det har läkt till sig. Lillsebben min, inge kul att ha problem med öronen. Puss på dig S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback