SKITPROGRAM

Alltså gud vad jag stör mig på programmet Fenomen med Uri Geller som går på 5an. Det är ju ett jävla skämt! Kan inte göra annat än att skratta åt det. Har läst en massa om det på aftonbladet med, att det rasat i tittarsiffor och att det blivit ett fiasko osv. Sen läste jag en annan artikel där Uri Geller skyllde allt på kanal 5, att dom låga tittarsifforna berodde på att dom lagt programet på en dålig tid och allt va det nu var :p haha.. Herregud säger jag då bara. Det har ingenting att göra med vilken tid det sänds, ingen tittar på det för att det är värdelöst! Vem som helst förstår väl att allt bara är fejk och uppgjort. Lägg ner skiten säger då jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback