SETT FILM OCH MÅLAT LITE PÅ TAVLAN

Igårkväll då vi kom hem bestämde vi oss för att se på I am number four, men Sebastian somnade efter typ 30 minuter in i filmen så jag stängde av den och målade lite på min tavla istället. Egentligen borde den vara klar för länge sen men är så seg ibland, tar alldeles för lång tid mellan gångerna. Plus att jag har påbörjat en ny tavla mitt i allt, när jag inte ens hunnit bli klar med den första :P Typiskt mig! Men jag ska se till att bli klar med den snart, då kommer det upp en bild på den också :)

Anyway. Vi såg på I am number four imorse då vi vaknade, jag tycker inte alls att den var särskilt bra! Blev nästan lite overkill. Trodde ändå att den skulle vara småbra, men icke sa nicke! > Besvikentjej, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback