ONEPIECE

Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna ha på mig en såndär OnePiece Jump in, har tyckt att dom är ganska fula. Men nu på senare dagar så har jag börjat tycka om dom mer och mer.. ser dom inte ganska mysiga ut ändå? Jag skulle nog fan glida omkring i den hela tiden då jag är hemma :P Från att ha varit jätte anti OnePiece så vill jag plötsligt ha en egen.. haha. Fast det kommer väl aldrig hända, dom är ju svindyra:/

Den här lila tillexempel skulle jag lätt kunna ha! Den ser ju hur mysigt ut som helst! Men den kostar ju 1500kr.. sååå.. det lär ju inte hända, sad but true.


Kommentarer
Postat av: Milla

Onepiece är jätte fult, men det lär vara skit skönt med det, tänk dig en jobbig dag i skolan eller på stan och du vill hoppa in i dina myskläder! fan va lätt och skönt att hoppa in i den alltså :P

Postat av: malin

åå jag vill ha en sån har önska mig en sån jätte länge måste spara & invistera!!!!!

2011-03-14 @ 21:59:01
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback