HALLÅ ALLA GLADA

Idag är det strålande sol ute och bara någon ynka minusgrad, kunde iofs fått vara plusgrader som det var för någon vecka sen.. menmen! Solen är iallafall framme så jag får väl vara glad för det :) Igår var vi ute och snurrade med bilen från typ klockan 22.00 till 01.30 :P Körde en massa folk som var i fyllan och hälsade på lite vänner och så, riktigt trevligt om jag själv får säga det! Sen åkte vi bort till industriområdet där jag fick övningsköra för första gången. Det gick faktiskt jättebra, fick inte motorstopp en enda gång och det gick bara hur bra som helst :D Sebastian sa det också, "jag var inte ens såhär duktig första gången jag körde bil" :) Han blev så stolt över mig! Haha. Nu är jag grymt taggad på att ta körkotet alltså!!

Snart ska vi bege oss upp på marknaden och kika lite, finns egentligen inte så mycket att se.. men det blir väl att köpa sig nå varma chips och munkar iallafall :) mummsss!!


Kommentarer
Postat av: Unni

Ta körkort så kan du komma och hälsa på mig ;)

2011-03-26 @ 15:53:36
URL: http://prettypatties.webblogg.se/
Postat av: Unni

SV: ja den är jätte söt :) hade allvarliga problem att posta bilden dock.. ser ut som ett jävla hus.. fetto ben och armar :S

2011-03-26 @ 15:54:49
URL: http://prettypatties.webblogg.se/
Postat av: malin

jag såg din komentar nu tack för gratulationen till jg & freppe de är helt magisk att få va kär lyckligt lottad :) kraaam

2011-03-26 @ 22:55:45
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback