IDAG ÄR DET FREDAG

.. och inte vilken fredag som helst, det är ju våffeldagen idag! Så idag är det bara att svulla våfflor till tusen! Plus att det är vintermarknad i Åsele :) Så jag och Sebastian ska ta bilen dit när han har slutat jobba. Känns som att det var jättelänge sen jag var hemma så det ska bli kul att få träffa familjen. Blir nog kvar där tills imorgonkväll :)

Mötet igår gick förresten jättebra och jag kände en väldig lättnad då jag gick därifrån, ska dit igen nästa vecka. Från det ena till det andra, jag är fan fortfarande proppmätt sen lunchen jag åt. Fick bli makaroner och köttbullar, och det satt verkligen där det skulle! yummi yummi!


Kommentarer
Postat av: Unni

SV: ja, det är helt otroligt.. jag får verkligen allvarlig krupp.. önskar jag hade en hagelbössa ibland :( haha



mmmmmm..köttbullar med makaroner <3

2011-03-25 @ 17:43:09
URL: http://prettypatties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback