SATANS VISDOMSTAND...

Det gick bra hos tandläkaren idag, gjorde bara en undersökning för att kolla vilken prisklass jag hamnade i. Det ända som sög var att jag fick veta att min visdomstand tydligen var jätteknas och var tvungen att tas bort, men dom kan inte dra ut den eftersom den knappt kommit fram så därför måste dom cutta upp tandköttet och opperera bort den :O Vet inte än när det blir men jag är redan skit nervös! Jag vill verkligen inte :( Men jag antar att det inte finns något val, hellre det än att få världens tandvärk sen. Men jag är verkligen jätte rädd.. jävla visdomstand!

När vi kom tillbaka till Lycksele hämtade vi upp Sebastian och drog på Jysk en sväng. Kom hem med nya täcken, ny toaborste (en fin, inte en såndär vanlig tråkig i plast), massor med galgar så jag kan hänga upp mina kläder och en jättemysig stor filt :) Riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback