SIBYLLA OCH ZUMBA

Vi fick rabattkuponger på Sibylla här om dagen med posten, tyckte det var snällt att dom skickar ut såna :) Dom är ju ändå hur värda som helst att använda, jag och sebastian kan äta varsitt mål för bara 50kr med kupongerna, annars hade det typ kostat dubbelt så mycket att käka där. Så idag blir det middag på Sibylla! Kändes sådär smidigt och enkelt.

Sen efter vi har smält maten så ska Sebastian dra på thaiboxningen och jag drar till Jennifer och kör lite zumba! Hon har nyss köpt det så nu har vi besämt att varje måndag och onsdag då grabbarna är på sin träning då ska vi köra zumba samtidigt :) Så nu jävlar ska vi dansa röven av oss och bli kung på zumba!


Kommentarer
Postat av: malin

å de är så sjukt kul me zumba det kör jag också nu har jag haft ett uppehåll men nästa vecka ska jag börja igen jag kör 20 min om dagen de är hur kul som helst :D

2011-03-16 @ 18:06:19
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback