GUL BIL!!

Juste! Sebastian och Ulf var och hämtade en bil i fredags så nu har vi en bil :D Det känns så jäkla skönt att vi slipper gå överallt och kan ta bilen istället. Det är en himla frihet också, att bara kunna åka vars man vill när man känner för det :) Igårkväll drog vi ut med räcern och snurrade runt lite här och där, hade även bränt en skiva som vi poppade! Och jag måste då säga det, jag är riktigt nöjd med ljudet i bilen! Det är typ det viktigaste för mig, att det ska vara bra ljud, och de var det! :D Jättefin invändigt var den också, också har den 280 hästar :P

Jag vet att jag sagt det förut men jag måste bara säga det igen - Jag är så himla stolt över Sebastian som lyckades ta körkortet! Och dessutom på första försöket. Min baby är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback