MIDSOMMAR

Igår åkte vi till Åsele för att fira midsommar med familjen + Anette&Elias. Det var himla trevligt! Vi åt god mat, umgicks och drack några öl och sådär :) Senare på kvällen drog jag, Sebastian, Jennifer och Ulf hem till Dragan sen vidare till Jon där vi fortsatte att dricka. Blev ganska full där på slutet, men som tur var så var jag smart nog att dricka vatten innan jag la mig, tack&lov. Var inte ett dugg bakis imorse :) Hur skönt som helst! Well, jag hade en riktigt trevlig kväll :)

Jennifer hade med sig sin kamera så jag tog några bilder under dagen, dom kommer väl upp här om någon dag skulle jag gissa på. Nu ska jag återgå till mitt tvtittande, sen ska jag och baby se på film och mysa ♥

Kommentarer
Postat av: angellyyy baah typ

Anette är as skönt!! :D

2011-06-25 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback