FYNDAT I SOMMARVÄRMEN

Varit ute och flängt med Sebastian och Jennifer idag. Bestämde oss för att dra på loppis, fanns tre i lyckselebladet så vi drog och kikade på alla. Jag lyckades faktiskt fynda lite! Kom hem med en ny lamphatt till min fina golvlampa (min har gått sönder, har sagt jättelänge att jag ska köpa en ny). Så jag kände att jag var tvungen att köpa den, kostade bara 10kr dessutom! Också köpte vi en ljusgrej för 30kr, en bordslampa för 30kr, helt nya gardiner för 20kr och två svarta glasbollar eller vad man ska kalla det, prydnadsgrej som kostade 10kr styck. Känner mig riktigt nöjd faktiskt! Lite nytt här hemma är alltid kul, och att man får det för billiga pengar är väl inte heller fy och skam :) Sen var vi även förbi på Jysk och köpte utemöbler till våran balkong, så nu har vi bord och stolar där  :D Är ju iaf en början! Också var vi på lilla bageriet och åt mjukglass i solen, riktigt gott och trevligt :)

Ikväll ska vi till Jennifer och grilla! Tar mig säkert en öl eller två, mmm gott med grillat och en öl när det är såhär skönt och varmt ute. I likeee it :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback