ETT INLÄGG SÅHÄR PÅ KVÄLLSKVISTEN

Onsdagkväll. Har just gjort klart ett skolarbete, skönt att ha fått bort en grej! Ska snart göra mig redo för sängen. Ska bara kolla klart på Death sentence som går på 6an, har redan sett den flera gånger förut, men jag blir aldrig less på den. Gråter i samma scener om och om igen, galet bra film! Ni som inte har sett den borde ta och sen den :)

Vet en massa bra filmer btw (som jag tycker är bra iaf) :p Kanske ska ta och göra ett film inlägg nångång, en lista över några bra filmer och sådär. Hm, ja de måste jag tusan ta och göra! Från det ena till det andra, GOD DAMN VILKET FINT VÄDER DET HAR VARIT IDAG! Hur soligt som helst, varit typ 27 grader varmt.. helt sinnes. Synd att man jobbar hela dagarna bara, men den som jobbar tjänar pengar ;) woop woop!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

bara för att man gråter till en film betyder det inte att den är bra :P en riktig skitfilm var det!! usch vad jag ångrar att jag såg den. Om mamman och andra sonen hade klarat sig så hade den varit bra men efter det spårade den ur helt och hållet!

2011-06-09 @ 18:04:13
Postat av: jessica

haha ne.. jag tycker den är bra, skitbraaa! :) kanske inte du, men jag! sådeså ;>

2011-06-09 @ 21:48:05
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback