LITE SENT MEN, GOTT NYTT ÅR!

Halloj! Har inte blivit så mycket uppdateringar på senaste eftersom det har varit nyår och vi har varit hos pappa hela helgen så har inte riktigt haft tid med att sitta vid datorn. Så jag tänkte bara snabbt och i stora drag berätta hur min&Sebastians nyår såg ut. Vi firade den ute i Nordmaling hos pappa och Mona, där vi blev bjudna på en jättegod potatisgrattäng och oxfile till middag :) Det var supergott! Sen efter att vi hade ätit så spelade vi poker och massa annat roligt, skrattade, drack och hade det trevligt. Senare på kvällen tyckte pappa att det var dags att shotta jäger! :P Så det slutade med att jag, sebastian och pappa satt och kappdrack shottar med varandra och det blev nog en eller två för mycket om jag säger så.. haha! Kring halv 11 var jag apfull så jag gick och däckade i sängen, sen skulle Sebastian komma upp och väcka mig innan tolvslaget så hade han lagt sig bredvid mig och försökt väcka mig men så hade han däckat han också :P Bara några minuter innan klockan slog tolv! haha.

Var lite arg på mig själv som inte höll mig vaken då jag för första gången fick fira nyår med Sebastian, ville ju pussas på tolvslaget! Menmen, jag säger som mamma sa, vi var ju iallafall tillsammans på tolvslaget - även om båda låg däckade så var vi ju iaf med varandra! &det är väl huvudsaken :)

Justja, gav ju pappa en liten försenad födelsedagspresent också! Suttit och klippt ihop ett litet filmklipp åt honom med bilder och musik. Han blev så himla glad då han kollade på den, kändes jättekul. Han började typ böla efter bara några sekunder av filmen :) hihi. Var nästan så att jag själv började gråta! Ska försöka få in klippet här på bloggen sen så ni kan kika på den om ni vill. Bjuder på en gammal bild på pappa&jag så länge!



Kommentarer
Postat av: Unni

Tack så mycket! :)



Jag kanske kommer upp i Februari. Håller på och planerar med Angelica, men du vet ju hur hon är ;) får se om det går igenom, då hör jag av mig till dig så kanske vi kan ses om du har tid :)

2011-01-03 @ 10:48:44
URL: http://yourainagain.webblogg.se/
Postat av: PAPPA

Jaha du var tvungen att skriva att jag böla .. hahahaha

2011-01-05 @ 14:36:58
Postat av: Jessica

haha jajjemen! ;P men det var ju bara gulligt, du blev ju glad :)

2011-01-05 @ 14:38:02
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback