VÅRAN HELG

God eftermiddag! Sitter i sängen och slökollar på Projekt Runaway. Sebastian är i lycksele eftersom han jobbar, och jag är i vännäs eftersom jag hade skola idag. Känns lite tråkigt att vi inte kan vara med varandra på våran 2årsdag, men vi ses ju imorgon så jag klarar mig :) Angående helgen så var den underbar! Vi bodde på ett jättefint hotell, åt supergod mat, såg på bio, bara umgicks och myste i massor! Ja det var helt enkelt perfekt. Precis som min Sebastian ♥


haha, en bit av väggen in till badrummet var i glas så man såg rätt in.

Och som ni ser så är det just så man kan se in i duschen ;)

Enda som fanns var ett vitt skynke, som den på utsidan styr :p










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback