SÖNDAG - BACK TO SCHOOL

Då var jullovet slut och man är tillbaka till samma gamla vanliga, Sebastian har nyss (eller för 1timme sen typ:p) åkt med bussen hem till Åsele. Han jobbar imorgon och jag börjar skolan igen.. suck. Jag önskar att lovet kunde vara längre! Menmen. Imorgon efter skolan ska jag förhoppningsvis in till stan och shoppa lite :) Velat in till stan i flera veckor nu men aldrig haft tid, men imorgon så!!

Happ.. fortsätta att glo på tv och hoppas att man blir trött och kan somna. Måste sova utan Sebastian inatt :( Det suger, alltid lika trist att sova själv. Jag får lukta på min kudde som luktar sebastian och låtsas att han är här helt enkelt! MMm, du är så underbaaaaarrrr! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback