FILMNÖRD

Nu ska jag se på A walk to remember, fått tips om att den ska vara bra! Först ska jag bara göra mig några goda mackor som jag kan äta till filmen :) Ska se på My sisters keeper ikväll med Sebastian också, skulle egentligen ha sett den redan i måndags men det blev aldrig av. Så ikväll blir det en liten film/myskväll :) Även fått hem filmen Brothers, som Marina tipsade mig om. Kollade trailer på den och var bara tvungen att ladda hem den, tror den kan vara riktigt bra, och sorglig med för den delen. Jag har blivit värsta filmnörden :P Brukar inte kolla på film så ofta men sen jag fick min bärbara så har jag börjat kolla asmycket på film!

Så har ni några filmtips där ute så får ni gärna bjuda på några :)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja det har du rätt i :)

2011-01-19 @ 15:46:20
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback