"JAG SKA ALDRIG MER DRICKA"

Hade egentligen tänkt skriva igår om hur lördagen hos Jennifer&Ulf var, men jag var så jävla bakis så jag orkade inte ens starta datorn. Låg bara mest och tyckte synd om mig själv, men är huvudet dumt får kroppen lida! Och ändå vet jag om att jag har en tendens att bli väldigt dålig dagen efter.. Men inte tar man det lugnt för det. "Jag ska aldrig mer dricka" är något vi alla sagt och hört ett antal gånger, lättare sagt än gjort. Ne fyfan, blir ingen alkohol för min del på ett tag iallafall.

Iaf, så var lördagen jättetrevlig! God mat, trevligt sällskap och massor med skoj :)

Kommentarer
Postat av: Unni

Gör du? :) vilken är din favoritbok?

2011-02-08 @ 10:29:48
URL: http://prettypatties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback