TORSDAG

Har tvättat kläder hela dagen, tvättade iofs en massa igår också. Jag känner mig värsta duktig! :D Sebastian kom hem från jobbet klockan fyra idag, en timme tidigare än vad han brukar göra. Vi lagade mat tillsammans, det fick bli så lätt som korv och makaroner, men gott var det! :) Så nu sitter jag mest bara i soffan och tar det lugnt, medans Sebastian som är så duktig och hurtig har dragit på brasiliansk jujutsu för att träna lite :P Ne, kanske jag också skulle ha gjort någon nytta. Ta tag i matten kanske, har matteprov på måndag som jag måste plugga till. Japp, så får det bli! Matteboken here i come!


Kommentarer
Postat av: Unni

SV: ja han och hans kompis var riktiga sluga jävlar, men kamelerna var as söta :)



väldigt fin bild på dig här förresten! :)

2011-02-03 @ 19:11:24
URL: http://prettypatties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback