KANONHELG

Hejhejhallå. Jag har haft en skitbra helg! Fredagen började med att jag och Jennifer tog bilen till Umeå på morgonen, fixade och donade inne i stan tills klockan blev fem och då checkade vi in på Scandic hotell. Så fixade vi iordning oss där och taggade inför kvällen. Klockan sex kom grabbarna (sebastian&ulf) till Umeå och mötte upp oss på hotellet. Dom var våran chaufför för kvällen :) Så dom körde ut oss till Sara där brudarna väntade. Vi åt kinamat, spelade spel, skrattade och hade det bara hur kul som helst! Många goda drinkar och öl slank det ner också :P Senare på kvällen bestämde vi oss för att gå ut på Allstar och dansa lite! Hela kvällen var bara great och jag hade jättekul :) Tack alla som var med!

Sen på natten hämtade Ulf och Sebastian upp oss på Allstar och körde hem alla, och vi fyra drog till hotellet och sov. Vi hade ett eget rum så det var mysigt :) Åt jättegod hotellfrukost på morgonen och så gick vi på stan en sväng där jag och Sebastian hittade en klocka till köket och en termometer så vi vet ungefär hur varmt/kallt det är här inne och utomhus. Var ut på Mediamarkt en snabbis också där vi äntligen(!!!) köpte en ny mikro. Känns galet skönt att få ta bort den gamla mikron som jag dragits med i 4 år, som för det första är typ apgammal och för det andra stor som ett jävla as. Så det kändes som ett par riktiga bra inköp! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback