I BRIST PÅ ANNAT ATT GÖRA

1. Hur gammal är du om 5 år? 25

2. Vem var den sista du träffade? Jennifer

3. Hur lång är du? 1,59

4. Vilken var den senaste filmen du såg? The switch

5. Vem ringde du senast? Sebastian

6. Ditt senaste sms och till vem? Jag är klar nu - Till: Jennifer

7. Vad är helgens planer? På Fredag blir det tjejmiddag och massa trevligheter i umeå, resten av helgen vet jag inte riktigt. Ska försöka hinna springa på Jysk och köpa gardinstänger nångång med.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

9. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill och vem.

10. Vilken ögonfärg har du? typ.. melerad ögonfärg

11. När vaknade du idag? Klockan 09.00

12. Har du någon gång hittat en katt? Japp, vi (min familj) hittade lilla Tyson som var helt övergiven,mager och skadad men som bor hos oss nu och är världens lyckligaste katt! :)

13. Vilken är din favoritplats? Har inte direkt någon favoritplats. Var som helst där det är varmt och där jag har mina nära och kära.

14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan och ute i kylan

15. Var befinner du dig om 10 år? Oj.. om 10 år.. Jag har ingen aning. Jag hoppas iaf att jag är lycklig, bor i ett fint hus och har ett arbete som jag stormtrivs med. Kanske blivit mamma om 10 år med, vem vet :P Förhoppningsvis så har jag en liten knodd eller två.

16. Vad skrämde dig som barn? Mörker. Jag var jätte mörkrädd när jag var liten.

17. Vem fick dig att skratta senast? Sebastian ♥

18. Har du stationär eller bärbar dator? Har både och, men använder bara min bärbara.

19. Sover du med eller utan kläder? Olika, beroende på hur kallt/varmt det är där jag sover.

20. Hur många kuddar har du i sängen? fem stycken :)

21. Hur många landskap har du bott i? 3 st. Uppland (sthlm), Norrbotten (boden) och Lappland där jag bor nu i Lycksele.

22. Har du någon gång spytt på någon? Nej, men på mig själv :P

23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor utomhus, strumpor inomhus (fast på sommaren går jag mycket barfota inomhus). Tjocksockar är mysigt på vintern!

24. Vilken är din favoritglass? Snickersglass

25. Tycker du om kinamat? Mja, det är gott.

26. Tycker du om kaffe? Nej usch!

27. Vad dricker du till frukost? Te oftast, eller ett glas yougurt eller päronfil.

28. Sover du på någon särskild sida? Nae, det är så olika. Ibland på rygg, ibland på sidan.

29. Kan du spela poker? Ja, men jag glömmer alltid bort hur man gör om jag inte spelar på ett tag, men så länge någon friskar upp mitt minne lite så kommer jag ihåg igen:) *hejmittminneärbra*

30. Tycker du om att mysa? Klart jag tycker om att mysa! Underbart ju :)

31. Känner du någon med samma födelsedag som dig? Nope. Men jag känner en som fyller år den 2 januari, dvs en dag före mig.

32. Vill du ha barn? Ja

33. Kan du några andra språk än svenska?
Bara engelska :P

34. Har du någonsin åkt ambulans? Jo det har jag, och inte vare kul!

35. Föredrar du havet eller poolen? havet, om det är ett varmt hav annars poolen ^^

36. Vad spenderar du helst pengar på? Roliga saker, saker jag behöver och har nytta av.

37. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi :P

38. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog säga Marina! Jag har fan aldrig tråkigt med henne!

39. Välj ett ärr på din kropp: ett på fotknölen som jag fick av en skruv som stack ut då jag och milla sparkade på en såndär gammal gubb&tantcykel, ni vet en sån som man står på, typ som en sparkcykel.

40. Vad har du för ringsignal? Labyrint - fingrarna i luften

41. Har du kvar något klädesplagg sen du var liten?
Ne inte jag, men mamma har nog kvar något sen jag var liten.

42. Kan du byta olja på bilen? Haha nej....

43. Har du fått fortkörningsböter? Svårt att få utan körkort.

44. Vilken var den senaste bok du läste? Bakom stängda dörrar

45. Läser du dagstidningen? Läser vk och aftonbladet varje dag på internet.

46. Prenumererar du på någon veckotidining? Nope, inte det inte.

47. När var du i kyrkan senast? I sommras då jag tog studenten.

48. Vilken radiostation lyssnade du senast på? Nrj och rixfm.

49. Vart togs din profilbild? profilbilden jag har här på bloggen är tagen i Jennifer och Ulfs kök och min profilbild jag har på facebook är tagen i Jennifer och Ulfs säng :P haha.

50. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, vilken fråga. Ja, eftersom jag inte äger några så antar jag att jag är det :P











Kommentarer
Postat av: Frida

I MISS YOU! Kände det nu bara att jag saknar dig som tusan. Och din karl förstås. Ni får gärna komma och hälsa på oss snart om ni har lust dear friends:) Kram

2011-02-23 @ 23:37:13
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback