PROMENAD OCH PREMIÄR

Hade ställt klockan på nio imorse för att kliva upp och göra mig iordning för morgonpromenad med Jennifer. Men jag hann inte mer än att börja klä på mig så skrev hon ett sms att hennes ytterkläder låg i Ulfs bil, som står på hans jobb. Och med tanke på att det är -24 ute så vill man nog gärna kunna klä på sig lite :P Så vi sparar promenaden tills ikväll istället! En kvällspromenad istället för en morgonpromenad :)

Ohh btw! Ikväll har Erik och Mackans nya program 99 saker man måste göra innan man dör premiär, jag måste se det! :D Det börjar klockan 21.00 på 6an så alla vet. Det ändå som suger är att det samtidigt är Den hemliga miljonären på 5an, men jag får se det på kanal 5 play så det löser sig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback