EN DAG NÄRMARE HELGEN

Då var det Torsdag, vilket betyder att imorgon är det äntligen helg. Träningsvärken har börjat släppa och jag börjar kunna röra benen normalt igen :P Så idag är det dags att ge sig ut på en ny promenad! Ska möta upp Jennifer klockan ett ungefär, får se vilken väg vi går idag! Eller om vi tar samma sväng som i tisdags. Ska se om jag hittar någon bild sen som jag kan markera ut på ungefär vart vi gick nånstans :) Ne hörrni, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska ta och göra mig några rostade mackor med ost på så jag har någon energi i kroppen för att promenera sen!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har skickat en promenadkarta på din mejl

2011-02-24 @ 17:17:04
Postat av: jessica

ah jag såg det :) Vad snällt! Men jag hade hunnit göra en egen innan jag såg din kommentar :P haha

2011-02-24 @ 20:58:06
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback