TISDAG

God eftermiddag alla glada. Sitter och väntar på att min karl ska komma hem från jobbet, så tyst att vara själv. Försöker få i katterna lite mjölk men dom är helt ointresserade just nu :P Springer runt i hela lägenheten och lever rövare, dom små busarna! Ikväll hade jag egentligen tänkt se Top model som jag gör varje tisdag, men jag råkade fuska lite och såg avsnittet redan igår :( Damn it! Ångrar mig idag då jag hade velat se det ikväll :P Menmen. Får vänta tills nästa avsnitt! Måste hålla fingrarna i styr så jag inte ser det innan också.. Så svårt när det är så spännande ju!!

Btw, ser att dom ändrat lite grejer här på Blogg.se. Även fast det bara är några smågrejer
dom har ändrat så tycker jag att det lilla blev bra :) Kändes mer rent på något vis.


Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

snygg tjej!

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: malin

du är så fin jessica :)

2011-12-11 @ 20:06:12
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback