KASTRERING UPDATE

Juste. Det gick bra att kastrera Smulan. Var ju så orolig där ett tag.. Var lite läskigt dock då hon vaknade
upp här hemma och var helt väck. Hon kunde ju inte ens gå utan att vingla och ramla ihop. Tyckte så synd
om henne ♥ Låg med hon i sängen hela dagen tills att hon hade piggnat till så pass att hon kunde gå
normalt igen. Idag är hon helt återställd och pigg som en ärta :)

Tycker att såret på magen ser jättehemskt ut, med stygnen och allt. Ryser i hela kroppen då jag kollar
på det. Fast det är ju så det ser ut efter man har sytt, bara jag som är så överdrivet fjantig som
vanligt :P Längtar tills den 22:a, då ska vi tillbaka till veterinären för att ta bort stygnen.

Fina, fina Smulan!


 




Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Skönt att det gick bra!

2011-12-15 @ 00:57:05
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Denise

Hur mycket kostade det ungefär? Tänkte också kastrera min hona :p

2011-12-15 @ 10:09:11
URL: http://deenisey.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, då blir det nog att prova den :)



Sötis :) Skönt att det gick bra! Kommer ihåg när jag kastrerade min katt (fast hane) han somnade i matskålen, hihi

2011-12-15 @ 12:44:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Unni

SV: önskar verkligen det var möjligt :/ vill inte ha en "kvinnlig kropp", jag tycker bara man ser fläskig ut.. hade valt din kropp på en sekund om man fick välja!

2011-12-15 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback