INTE PIGG

Blev inge hard work idag. Vaknade imorse och kände mig inte så pigg men bestämde mig för att dra iväg till jobbet ändå. Tänkte att jag måste ju försöka iaf, kanske blir piggare om jag bara sätter igång med nånting. Men icke sa nicke, efter en liten stund var det bara att springa på toan och kräkas. Usch! Så Sebastian fick köra hem mig, gick och la mig i sängen såfort jag kom innanför dörren och sov fram tills nu då sebbe kom hem på lunch. Känner mig lite piggare nu.. ska försöka få i mig något att äta också. Vet inte om jag är sjuk eller om det bara är magen som knasar, den har ju en tendens att göra det ibland.

Så nu ska jag göra iordning nånting att äta, mysa ner mig under filten och slå på en film som jag laddade hem igår. Trust heter den, den verkar galet bra! Verkar vara en typisk jessicafilm :P Pappa som tipsade mig btw! Ah men vi hörs, hej.


Kommentarer
Postat av: victoria

KRYA!

2011-08-08 @ 14:24:31
URL: http://victoriagideonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback